خانه| تماس مستقیم بامدیریت|راهنمای خرید|درباره ما| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

راهنمای خرید


راهنمای خرید از فروشگاه SEVEN

نکات مهم:

1. مطالب مندرج در این صفحه به منزله قوانین موجود در فروشگاه سون می باشد. خرید از فروشگاه به منزله پذیرش قوانین فروشگاه می باشد. ضمنا به فراخور زمان ممکن است شرایط مندرج در این راهنما تغییر کند.

2. کلیه فعالیت های این فروشگاه تحت نظارت ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی وزارت ارشاد می باشد. همچنین فروشگاه دارای مجوز رسمی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی می باشد.

3. مطابق نظر کارگروه مصادیق جرائم رایانه ای، برچسب قیمت محصولات سمعی و بصری فروشگاه (نظیر فیلم های سینمایی، فیلم های مستند و آموزشی) حذف گردید. برای درخواست خرید این محصولات با بخش فروش فروشگاه به نشانی   MS.111126@YAHOO.CO مکاتبه و یا با شماره 09169247368 تماس حاصل نمایید.



نحوه سفارش:

با انتخاب محصولات دلخواه بر روی نهایی سازی خرید کلیک کرده و بعد از انتخاب خرید نقدی و انتخاب یکی از روش های پرداخت شامل، کارت به کارت، فیش بانکی و یا پرداخت از طریق درگاه مطمئن بانک سامان، مرسوله (با توجه به نوع ارسال مرسوله با پست سفارشی یا پیشتاز) به شما تحویل داده می شود و کد رهگیری برای شما ارسال می شود. دقت نمایید در پرداخت از طریق فیش بانکی یا کارت به کارت حتما کد رهگیری برای فروشگاه ارسال شود که این کار باید با رجوع به صفحه پیگیری سفارش و کلیک بر روی گزینه اعلام پرداخت انجام شود. در روش پرداخت آنلاین نیازی به انجام این مورد نیست.

نکته: برای مشتریان ساکن شهر اهواز این امکان وجود دارد تا از طریق پیک سفارش خود را تحویل بگیرند.



کیفیت:

 

تمامی نرم افزارها و آموزشها تست و اجرا شده و از این بابت مشکلی وجود ندارد. دیسک ها پس از رایت شدن، (علیرقم زمان بر بودن) مورد بازبینی قرار گرفته تا از عدم عیوب احتمالی آن ها پیش از ارسال اطمینان حاصل شود.



شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش:

کلیه محصولات تا یک هفته پس از تحویل به مشتری، تحت گارانتی تعویض فروشگاه قرار دارند. (محصولات معیوب پس از هماهنگی با فروشگاه باید ظرف مدت کمتر از یک هفته با پست سفارشی باهماهنگی بابخش پشتیبانی به آدرس فروشگاه ارسال شوند. در صورتی که نقص در محصول تایید شد، محصول نو و جایگزین برای شما ارسال می شود. در صورتی که محصول فاقد عیب تشخیص داده شد محصول قبلی به شما پس داده می شود. در ضمن محصولات باید فاقد هرگونه صدمه فیزیکی اعم از خش و آسیب به کاور محصول و ... باشند.)

ضمنا مشکلاتی از قبیل ناتوانی در نصب و اجرای بازیها، نرم افزارها و فیلم ها، تا رفع کامل مشکل پاسخ داده می شوند. البته مشکلاتی از قبیل ویروسی بودن سیستم، و یا نداشتن حداقل تجهیزات لازم برای اجرای یک بازی و یا نرم افزار ، ارتباطی با فروشگاه ندارد. ولی حتی المقدور راهنمایی های لازم در این موارد نیز به مشتریان داده خواهد شد.


زمان ارسال:


ارسال ها با توجه به حجم سفارشات، یک، دو و حداکثر سه روز بعد از نهایی سازی و پرداخت سبد خرید شما صورت می پذیرد.. بدین ترتیب کلیه سفارش هایی که تا ساعت 13 بعد ازظهر هر روز در سیستم ما ثبت شوند بسته به حجم سفارشات و تراکم کاری فروشگاه 1 تا 3 روز بعد از آن ثبت سفارش ارسال میشوند. در صورتی که نیاز مبرم به سرعت در ارسال محصولات دارید می توانید با مطلع ساختن پشتیبانی فروشگاه با سامانه پیام کوتاه و ارسال یک پیام به شماره  09169247368 و یا ایمیل به نشانی MS.111126@YAHOO.COM در هنگام ایجاد سفارش، روند پردازش را تسریع بخشیده، این کاربسته به نوع پست انتخابی هزینه اضافه برای شمادربرخواهدداشت . ارسال شما خارج از نوبت کاری در هر روز از ایام غیر تعطیل آماده و ارسال می گردد.



مشتری مداری:


اگر نرم افزار و یا آموزشی مد نظر دارید که در فروشگاه ما موجود نمی باشد، میتوانید آن را درخواست داده تا برای شما به صورت اختصاصی آماده و ارسال شود ( البته این قابلیت تنها برای نرم افزارها و آموزش هایی امکان پذیر است که

امکان تهیه آنها برای ما مقدور باشد.

مدت زمان انصراف از سفارش تنها تا قبل از شروع مرحله آماده‌ سازی سفارش است. پس از این مرحله شما اجازه کنسل کردن سفارش را نخواهید داشت. در اینجا ذکر این نکته ضروری است که با کنسل شدن سفارش، کل مبلغ سفارش در روش کارت به کارت یا واریز به حساب و 99 درصد از مبلغ سفارش در روش خرید آنلاین، توسط فروشگاه به حساب شما عودت داده می شود و به شما اطلاع رسانی می گردد.


تخفیف:


با یک جستجوی ساده در اینترنت متوجه خواهید شد که محصولات ما علیرقم کیفیت مطلوب، از قیمت بسیار پایین تری نسبت به فروشگاه های مجازی و حتی حقیقی دیگر برخوردارند. به طوری که با یک محاسبه سرانگشتی متوجه خواهید شد، که کمترین سود ممکنه از قبال فروش کالاها عاید فروشگاه ما خواهد شد. پس ما بیشترین تخفیف ممکنه را برای محصولات خودرا در نظر گرفته ایم و این یک شعار نیست!



تسهیلات:


1.  از جمله سیاست های تشویقی فروشگاه ما این است که اگر شما یکی از دوستان یا آشنایان خود را با فروشگاه ما آشنا کرده، در صورت که فرد مذکور در فروشگاه ما نام شمارابه عنوان معرف خود و با انجام اولین خرید از فروشگاه ما توسط وی، شما برای خرید بعدی خود از 20 درصد تخفیف در اجناس انتخابی برخوردار می شوید. بدیهی است این معرفی دوستان و آشنایان و این تخفیف ها کاملا نامحدود می باشد.


2. در پایان هر دوره 3 ماهه پیشنهاد های ویژه ای از فروشگاه منتشر می شود، که در آن مجموعه ای از نرم افزارها و آموزش ها به صورت یک پک قرار گرفته و با تخیف 30الی 50 درصد به فروش میرسند.



در صورت داشتن هر نوع سوال، انتقاد و یا پیشنهادی، از فرم  تماس با ما و یا مکاتبه بصورت ایمیل به پشتیبانی فروشگاه به آدرس MS.111126@YAHOO.COM استفاده نماییدویا باشماره 09397040055 واحدپشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

 

 باتشکر از لطف و محبت شما عزیزان! وآرزوی موفقیت برای شمادوستان گرامی.

پشتیبانی فروشگاه سون


پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت